.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صلاحیت معتمدین هیات اجرایی انتخابات درمازندران تایید شد
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت که هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران صلاحیت معتمدین هیات های اجرایی تمام شهرها و بخش های این خطه شمال کشور را تایید کرد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی رستمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : براساس قانون اعضای هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرها و بخش ها با رای گیری مستقیم حداقل دو سوم اعضای متعمدین انتخاب می شود.

وی اضافه کرد : فرمانداران و بخشداران استان باید از اعضای معتمدین محلی تایید صلاحیت شده از سوی هیات نظارت دعوت کنند و این افراد با رای مستقیم از بین خودشان هشت نفر را به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب کنند.
به گفته وی حضور حداقل 20 نفر( دوسوم ) اعضای معتمدین در زمان رای گیری برای انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر و بخش الزامی است.

معاون استاندارمازندران گفت که فرمانداران و بخشداران باید تا قبل از روز ثبت نام که 30 اسفندماه پیش بینی شده، با برگزاری نشستی با حضور معتمدین محلی نسبت به انتخاب اعضای هیات اجرایی ، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام کنند.

وی تعداد شعبه اخذ رای پیش بینی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران را حدود 4 هزار و 100 نفر اعلام کردو اظهارداشت : با اعلان نتایج سرشماری نفوس و مسکن احتمال افزایش و یا کاهش تعداد شعب وجود دارد که با بررسی تعداد قطعی شعب مشخص خواهد شد.

در مازندران باید از بین معتمدین محلی هیات اجرایی برای 58 شهر و 56 بخش انتخاب شود.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا 29 اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

هم اکنون در مازندران هفت هزار و 735 نفر عضو شورای اسلامی شهر و روستا هستند.

مازندران 2 میلیون و 242 هزار واجد شرایط اخذ رای دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.